KBO afd. Made en Drimmelen

Nieuwsbrief

Jaargang 17                                 www.kbo-made-drimmelen.nl                                                        Augustus 2020

Geachte leden,

Het coronavirus is nog steeds onder ons en helaas nemen de besmettingen weer toe. Door de strenge maatregelen m.n. de 1 ½ meter afstand, die we in acht moeten nemen, is het niet mogelijk onze ledenvergadering in oktober  te houden. Op grond van de Tijdelijke wet COVID -19 Justitie en Veiligheid heeft het bestuur besloten de vergadering schriftelijk te houden, onderstaand de uitnodiging en de agenda.

Uitnodiging/ agenda.

Jaarverslag Secretaris 2019.

Kascontrole jaarverslag 2019.

Financieel jaarverslag Penningmeester 2019.

Contributie.

Het bestuur stelt voor de contributie in 2021 niet te verhogen.

Bestuursverkiezing

Jopie van Vugt aftredend en niet herkiesbaar.

U kunt de stukken opvragen bij de secretaris, ook kunt naar aanleiding van deze stukken schriftelijke vragen stellen aan het bestuur tot 15 september 2020.

Als er geen inhoudelijke vragen komen dan worden deze stukken als goedgekeurd aangenomen.

Mocht u een andere vraag hebben, dan kunt u ook deze tot dezelfde datum indienen.

Wij zullen zorgdragen voor de beantwoording van alle vragen en deze opnemen in de nieuwsbrief van eind september.

In de nieuwsbrief van eind oktober 2020 zal het verslag gepubliceerd worden.

Wij hopen op uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,

Edith Kuntzel-Pauwels, voorzitter

Activiteiten.

Zoals u in de vorige nieuwsbrief van juli hebt kunnen lezen zijn we voornemens om op 31 augustus a.s. te starten met onze activiteiten.

Altijd met inachtneming van de RIVM-richtlijnen. Aanmelden Verplicht

Iedereen die aan een activiteit wil deelnemen dient zich aan te melden bij de desbetreffende coördinator. Mocht u zich nog niet hebben ingeschreven, er zijn nog plaatsen beschikbaar.

M.b.t. het kaarten op de donderdagmiddag. Vanwege het zeer geringe aantal aanmeldingen hebben wij besloten deze mogelijkheid te laten vervallen. Dus kaarten alleen op vrijdagmiddag.

Houd u aan de regels: Bij klachten, blijf thuis. Pas hygiëne toe. In ieders belang. Laten we er alles aan doen op de juiste wijze te recreëren.

Met betrekking tot andere activiteiten zullen wij u ook op deze manier informeren.

Voor eventueel overige vragen/opmerkingen kunt u altijd terecht bij de algemeen coördinator

Hugo Kuiper, 0162-428611 of 06-43058105.

Sponsorkliks.

STEUN UW VERENIGING KBO AFD.MADE EN DRIMMELEN.

Om te zorgen dat wij financieel een gezonde vereniging kunnen blijven hebben wij o.a. een relatie aangegaan met SponsorKliks.

Met SponsorKliks kunt u nu zelf een financiële bijdrage leveren aan uw vereniging/stichting, zonder dat het u een cent extra kost!
Bestel bijvoorbeeld online een cadeau via Greetz en uw sponsordoel ontvangt hiervoor geld in de verenigingskas.
Via de categorieën boven in het menu kunt u ook bij diverse webwinkels als Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar uw sponsordoel. En nogmaals, het kost je niets extra!
Wilt u uw vereniging ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat u voortaan uw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van uw vereniging. Deze is te vinden op www.kbo-made-drimmelen.nl  Voor u een kleine moeite, voor uw vereniging directe inkomsten. Stelt u zich eens voor wanneer alle leden en overige betrokkenen dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die uw vereniging een warm hart toedragen.
Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com gedaan wordt. 75% van deze commissie storten wij op de bankrekening van uw vereniging. Of u nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of u gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, u betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert uw vereniging hier direct van!
Let op: geen commissie op boeken
In Nederland geldt per wet een vaste boekenprijs, hierdoor mag GEEN commissie op boeken worden gegeven.

Succes met uw aankopen.

Oplossing: Filippinepuzzel Juni  2020 was   KBOMADEENDRIMMELEN

De oplossing was niet vermeld in de nieuwsbrief van Juli, wel de winnaars.

Oplossing en Winnaars Filippinepuzzel Juli 2020.

Oplossing: ACTIVITEITENCOMMISSIEVERGADERING

Winnaars: Mw. M.L. Akkermans en dhr. A.H. van Dongen.

Zij kunnen een waardebon van € 15,00 tegemoet zien.

Agenda.

09-12-2020      Kerstreis Oberhausen.  (Onder voorbehoud)

Ledenbestand.

Overleden. mevr. A.J.J.M. Kuijpers- Michielse,

Opgezegd. mevr. J.P. van Wingerden

Nieuw. dhr. E.T. van Stokkom, mevr. J.M. van Stokkom- Bastiaansen,

Verhuisd: mevr. N. Romme-van Veldhoven, zr. Salvatora mevr. Oomen, mevr. A. Commeren.

Secretariaat KBO-afdeling Made en Drimmelen en redactie

Nieuwsbrief: W.R. Joosen, Esdoornlaan 27,