STEUN UW VERENIGING KBO AFD.MADE EN DRIMMELEN.

Om te zorgen dat wij financieel een gezonde vereniging kunnen blijven zijn wij o.a. een relatie aangegaan met SponsorKliks.

Met SponsorKliks kunt u nu zelf een financiële bijdrage leveren aan uw vereniging/stichting, zonder dat het u een cent extra kost!

Bestel bijvoorbeeld online een cadeau via Greetz en uw sponsordoel ontvangt hiervoor geld in de verenigingskas.
Via de categorieën boven in het menu kunt u tevens bij diverse webwinkels als Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar uw sponsordoel. En nogmaals, het kost je niets extra!

Wilt u uw vereniging ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat u voortaan uw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van uw vereniging. Deze is te vinden op www.kbo-made-drimmelen.nl  Voor u een kleine moeite, voor uw vereniging directe inkomsten. Stelt u zich eens voor wanneer alle leden en overige betrokkenen dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die uw vereniging een warm hart toedragen.

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com gedaan wordt. 75% van deze commissie storten wij op de bankrekening van uw vereniging. Of u nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of u gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, u betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert uw vereniging hier direct van!

Let op: geen commissie op boeken
In Nederland geldt per wet een vaste boekenprijs, hierdoor mag GEEN commissie op boeken worden gegeven.

Succes met uw aankopen.