VRIJWILLIGERSMIDDAG KBO MADE EN DRIMMELEN

Op 28 oktober j.l. werd, onder aanvoering van het bestuur, voor het laatst in 2019, weer de traditionele vrijwilligersmiddag gehouden. Gezien het feit de een reeds afgesproken activiteit om begrijpelijke redenen geen doorgang kon vinden kwamen de deelnemers om 16.00 uur naar ’t Trefpunt.

Toen iedereen van koffie of thee was voorzien heette voorzitter Edith Pauwels alle aanwezigen van harte welkom en bedankte zij, ondanks die vervelende Covid19,

allen voor de afgelopen 2 jaar van inzet en samenwerking.

Verder kon zij de volgende met hun activiteit gestopte personen nog even in de bloemetjes zetten en/of cadeaubon overhandigen t.w. de heer en mevrouw Embrechts en mevrouw van den Bersselaar. In het kader hiervan was het jammer dat  de heer Thijssen wegens omstandigheden verstek moest laten gaan.

Nadat het officiële gedeelte voorbij was kon men onder het genot van een drankje en een snack gezellig met elkaar een praatje maken, totdat om 17.30 uur het team van

’t Trefpunt een mooi koud/warm buffet had klaargezet. De uitnodiging om hiervan gebruik te maken werd dan ook van harte aangenomen. Al rondkijkend kon geconstateerd worden dat iedereen het geweldig naar de zin had en genoot van het heerlijke buffet. Na nog een dessert en vervolgens koffie of thee kon men terugzien op een zeer geslaagde vrijwilligersmiddag/avond waarna men om 19.30 uur tevreden huiswaarts keerde.                                                                       Hugo Kuiper.