KBO MADE EN DRIMMELEN SLUIT ACTIVITEITENSEIZOEN 2022/2023 AF.

Deze maand hebben we het activiteitenseizoen 2022/2023 weer afgesloten met een geweldig zomerfeest dat plaatsvond op 30 juli jongstleden.

Een zeer groot aantal leden vond hun weg naar de Biesboschzaal om daar een heerlijke middag te beleven. Na ontvangst met koffie/thee was het om twee uur zover dat voorzitter Edith van Gils iedereen hartelijk welkom kon heten, in het bijzonder de nieuwe leden. Na nog een aantal mededelingen van organisatorische aard werd gestart door het ons bekende duo Anita en Ed die, tot groot genoegen van de aanwezigen, voor de vierde keer op rij de muzikale omlijsting verzorgde waarbij vrijwel direct de dansfanaten de vloer opzochten.

Dit ging zo door tot circa drie uur om daarna te gaan genieten van een uitstekend verzorgd koud buffet. De deelnemers waren hier dan ook zeer lovend over.

Nadat iedereen langs het buffet was geweest begon ook de muziek weer door de zaal te schallen met als gevolg dat men zowel een hapje kon eten maar ook weer

de dansvloer kon bezetten. Tot veel plezier van heel veel leden werd ook nog een polonaise ingezet. Gelijktijdig werden de loten verkocht voor de aan het eind van de middag te houden verloting. Na het laatste muzieknummer, te weten “You’ll never walk alone”, werd het duo, met groot applaus, om half vijf bedankt voor hun gezellige optreden. Met name het laatste nummer geeft ook het doel aan van onze KBO.

De tijd van de verloting was aangebroken waarbij de prijzen werden overhandigd aan de gelukkige winnaars. Onder het genot van een uitzwaaikoffie/thee werd om circa vijf uur iedereen bedankt voor zijn/haar komst op deze geslaagde zomerfeestmiddag waarna de zaal van lieverlee leegstroomde en ieder huiswaarts keerde.