Commissie Lief en Leed.

Als seniorenvereniging hebben wij de aandacht voor elkaar hoog in het vaandel staan. Die aandacht dient er niet alleen te zijn voor de vitale en de actieve senior, maar ook voor de minder vitale, vaak oudere leden die al lang lid zijn van de KBO. Een beetje aandacht voor diegene die slecht ter been zijn of problemen met hun gezondheid hebben, kan in vele gevallen al genoeg zijn om hen weer het gevoel te geven, dat zij er bij horen.

De leden van de commissie Lief en Leed bezoeken deze leden als de namen bij hun bekend zijn en de betreffende persoon het op prijs stelt.

Bij de kroonverjaardagen, huwelijksjubilea en overlijden van leden, wordt door de commissie aandacht besteed door het sturen van een kaartje, een bezoekje en/of een attentie of het aanwezig zijn bij een uitvaart.

Hierbij dient de gebeurtenies wel bekend gemaakt te worden aan het bestuur.

Er zijn leden, die weinig sociale contacten hebben en bijna de deur niet uitkomen. Mocht u behoefte hebben aan een praatje, dan kunt u contact met ons opnemen, zodat wij een keertje bij u op bezoek komen.

Coördinator: Toos Frijters                         06-23301915   Email  wimentoosfrijters@ziggo.nl