Welkom op de website van KBO Made en Drimmelen.

De KBO afd. Made en Drimmelen is een bloeiende vereniging met een enthousiast bestuur en vele vrijwilligers, die zich inzetten om de vele reguliere en thematische activiteiten te organiseren.

Wij bieden leden een gevarieerd aanbod aan activiteiten om zich te ontspannen en nieuwe contacten te leggen.

Tevens hebben wij veel aandacht voor het behartigen van de belangen van onze leden. U kunt een beroep doen op ouderen adviseurs, cliëntondersteuners en belastinginvullers.

Op deze website kunt u alle informatie over de  KBO afd. Made en Drimmelen vinden.

Uiteraard zijn nieuwe leden van harte welkom en kunnen zich op deze website aanmelden, indien u meer informatie wenst kunt u contact opnemen met de ledenadministratie.