Nieuwjaarsbijeenkomst 15 januari 2023 KBO Made en Drimmelen.

Na iets meer dan drie jaar (voor het laatst 12 januari 2020) was het dan weer zover. Op 15 januari 2023 kon er weer een nieuwjaarsbijeenkomst worden gehouden. Een groot aantal leden gaven acte de présence en werden om kwart over twee door het bestuur hartelijk welkom geheten.

Na enkele mededelingen werd de muzikale omlijsting deze middag door onze eigen DJ Wim verzorgd.

Om ca. drie uur was het moment gekomen dat het bestuur de aanwezigen kon uitnodigen het champagneglas te heffen op een mooi verenigingsjaar en vooral gezond 2023.

Na deze feestelijkheid werd de middag voortgezet met gezellige muziek en een praatje waarbij ook een dansje en zelfs een polonaise niet ontbraken.

Klokke vijf klonk André Hazes uit de speakers met zijn Het is tijd, de hoogste tijd

waarna van lieverlee iedereen weer de eigen haard ging opzoeken.

Al met al kunnen we erop terugzien dat we het jaar goed zijn begonnen.  hpk.