KBO afd. Made en Drimmelen

Jaargang 17                                 www.kbo-made-drimmelen.nl                                                      Juni/Juli 2020

Geachte leden,

Wat zouden we weer graag een dagje uit gaan, of onze wekelijkse activiteiten doen, elkaar weer eens ontmoeten, gezellig samen zijn, we missen het heel erg.

Helaas moeten we nog even vol houden.

Er is vanuit de overheid in samenspraak met het RIVM enige versoepeling t.a.v. samenleving gekomen, maar voor onze vereniging is meer nodig om activiteiten te organiseren.

Gezien we groepsactiviteiten hebben, die ruimte vragen, i.c.m. de voorschriften van de overheid denk aan hygiëne en 1,5 meter afstand van elkaar, dan zijn de mogelijkheden te gering om iets te organiseren.

Ook heeft dhr. van der Steen van ´t Trefpunt ons laten weten dicht te zijn voor verenigingen tot 31 augustus.

Daarom hebben we als bestuur besloten, ook omdat de zomerstop ertussen zit, om voor september geen activiteiten meer op te starten.

Als het coronavirus onder controle blijft, en het niet opnieuw oplaait, willen we het nieuwe seizoen daar waar het kan, en onder voorbehoud weer in september beginnen.

Wij wensen u veel geduld, maar vooral gezondheid in deze onzekere tijden.

We houden u op de hoogte via onze nieuwsbrieven.

Een warme groet namens het bestuur KBO afd. Made en Drimmelen. Houd vol.

Mededelingen van de reiscommissie

24 t/m 29 augustus 2020 6-daagse reis Thüringen/ Duitsland

Zoals aangegeven in de vorige nieuwsbrief zouden wij eind mei een beslissing nemen of deze meerdaagse reis doorgaat.

In overleg met Brabant Expres hebben we helaas moeten besluiten, dat de reis dit jaar geen doorgang kan vinden en verplaatst is naar dezelfde periode volgend jaar. De deelnemers ontvangen bericht van Brabant Expres, hetzij per mail of telefonisch.

Mocht u vragen hierover hebben dan kunt u contact opnemen met Edith Kuntzel tel. 0162 670262 of mail edith.pauwels@outlook.com

Oplossing en Winnaars Filippinepuzzel mei 2020.

Oplossing: Zondagmiddagontmoeting

Winnaars: Dhr. A.C. Vrijenhoek en Mevr. C.T. de Wijs-Broeken

Beide kunnen een waardebon van €15.- tegemoet zien.

Informatieblad 2020/2021.

“Normaal” krijgt u van ons een informatieblad voor het komende seizoen.

Gezien dat er nog veel onduidelijkheden zijn i.v.m. met coronavirus lijkt het ons niet verstandig het informatieblad voor 2020/2021 nu al te maken, het zou ertoe leiden dat veel van de informatie niet klopt.

Bewaar dus het informatieblad van dit seizoen voor eventuele telefoonnummers etc.

Wij houden u op de hoogte via onze nieuwsbrieven.

Agenda.

29-05-2020      Meerseldreef. Uitgesteld tot 28 mei 2021

14-06-2020      Passiespelen Tegelen. Uitgesteld 13 juni tot 2021.

24-06-2020      Kroondomeinen en Proeverij. Uitgesteld tot 23 juni 2021

26-07-2020      Zomerfeestmiddag Afgelast

12-08-2020      Sail Amsterdam. Afgelast

24-08-2020     Meerdaagse reis Thüringen. Verplaatst naar augustus 2021

09-12-2020      Kerstreis Oberhausen.

Overleden. Mevr. C. van Leent.

Verhuisd.   Mevr. C.M.T Pals-van Meer.

Secretariaat KBO-afdeling Made en Drimmelen en redactie

Nieuwsbrief: W.R. Joosen, Esdoornlaan 27,