Word jij de nieuwe secretaris van KBO-Kring Drimmelen?

Wie zijn wij?

De KBO is een belangenvereniging van en voor senioren. In de gemeente Drimmelen zijn vijf lokale KBO-afdelingen actief. Iedere afdeling heeft een eigen bestuur. KBO-Kring Drimmelen is het overkoepelende bestuur voor de vijf lokale afdelingen.

KBO-Kring Drimmelen zoekt een secretaris.

Werkzaamheden

De voorzitter, penningmeester en de secretaris vormen samen het bestuur van KBO-Kring Drimmelen. Als secretaris draag je zorg voor de voorbereidingen en de verslaglegging van de vergaderingen en je bewaakt de actielijst. KBO-Kring Drimmelen vergadert 6 keer per jaar.

Wij vragen

• Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Woonachtig in de gemeente Drimmelen.
  • Affiniteit met de doelgroep.

Interesse?

Heb je interesse of wil je meer informatie? Dan kun je contact opnemen met één van de bestuursleden van de lokale KBO-afdelingen.

ofwel mailen met  mevr. Middelkoop. Voorzitter van KBO-Kring Drimmelen     fam.j.middelkoop@kpnmail.nl

Of het secretariaat KBO Made en Drimmelen  kbomadedrimmelen@gmail.com